Isnin, Mac 31, 2008

Perniagaan Internet NO 1 Malaysia


Berniaga adalah usaha yang baik untuk bebas dari cegkaman makan gaji. Makan gaji ni seronok juga tapi ada satu je yang tak seronok. Tiada kebebasan. Kena ikut peraturan. Semua ni bukan tak bagus, tapi entahlah, saya bosan hidup sebegini. Bosan tapi macam tulah, masih buat benda sama. 

Saya masih makan gaji dan mungkin akan makan gaji dalam tempoh yang lama. Sejak dari tahu 2000 saya dah kerja makan gaji di Toshiba. Sampai tahun 2013 (Toshiba pun kena jual) pun masih makan gaji. 13 tahun.

Sambil makan gaji saya cuba berniaga. Nasib baik saya jumpa bio-asli. Boleh juga berniaga secara sambilan walaupun makan gaji. Jadi saya mahu berkongsi peluang ini dengan anda. 

Masihkah anda mencari-cari syarikat yang hebat untuk disertai? 
Mahukah anda menjadi seorang usahawan secara online? 
Kini saya ada jawapannya. 

Ramai orang menyimpan impian hebat untuk menjadi usahawan, namun terhalang oleh faktor modal dan juga kekurangan ilmu dan pendedahan kepada dunia keusahawanan. Akibatnya, impian hanya tinggal impian sahaja dan kebanyakannya terus bekerja makan gaji walaupun terpaksa berkorban masa dan tenaga sepanjang usia terbaik dalam hidup kita. Gaji anda mungkin cukup, tapi tiada kebebasan dalam hidup.

Kini ada teknologi internet sudah berkembang pesat sekali, maka peluang untuk menjadi usahawan terbuka pada sesiapa yang kental dan berjiwa usahawan. Nak jadi usahawan internet tak semestinya kena berhenti kerja makan gaji. Inilah cara dan peluang terbaik untuk anda menjadi usahawan. Modal kecil tapi berpotensi besar.

Peluang untuk membuat online MLM dan menjadi usahawan berjaya kini terbuka luas. Rebutlah peluang berniaga yang simple tapi berpotensi menjadi lumayan. Kalau MLM biasa anda kena meeting dan cari downline secara face to face, kini anda boleh lakukan dari depan komputer anda sahaja. Mudah dan praktikal. Boleh cari downline serata Malaysia.

Kepada suri rumah, pelajar, pekerja kerajaan, pekerja swasta, penganggur, warga tua yang pencen dan semua rakyat Malaysia, jom kita menjadi usahawan, buat perniagaan online internet terhebat iaitu


BIO-ASLI.

Cuma buat jer ikut step by step. Inilah MLM yang paling mudah dan berbaloi. Jimat masa, tenaga dan wang ringgit. Bonusnya amat lumayan, nak tengok? 


Produk BIO ASLI adalah sangat bagus untuk kesihatan. Berbaloi sangat kalau pakai..Puas hati..

Produk2 kesihatan berasaskan Kelapa Dara. Amalan pemakanan yang baik boleh mencegah penyakit2 jantung dan stroke. Kelapa dara adalah anugerah alam yang sangat berkhasiat. Suami perkasa isteri pun anggun. Kalau sungguh sungguh boleh jadi jutawan!

Syarikat BIO ASLI bakal mengegar pasaran Malaysia dan seantero nusantara. Jadi, jangan berlengah lagi.

Sertailah syarikat BIO ASLI hari ini

Jangan lepaskan peluang keemasan ini!
Selamat Maju Jaya, Ikhlas dari.

Ahmad Sadli
Ahli dan usahawan online:
Desaku BIO ASLI
Maju Marketing
(SA0012702-A)
NO 1 Bangunan IKS, Tmn Seri Nakhoda
45200 Sabak Bernam Selangor Malaysia

Penulis ialah seorang dealer syarikat emas Public Gold kod PG00073921

Foto saya
Saya ialah seorang dealer berdaftar Public Gold sejak September 2016. Dalam blog ini saya menulis nota kehidupan peribadi. Selain itu, saya berkongsi kebaikan Public Gold. Public Gold cuma salah satu jenama syarikat menjual emas. Harga setiap syarikat emas adalah sedikit berbeza-beza antara syarikat emas kerana faktor tersendiri. Saya bukanlah penganalisis professional, namun saya memberikan input berkaitan Public Gold secara jujur kerana saya sendiri melabur dengan emas Public Gold. Data dalam blog ini untuk saya meneliti sendiri perkembangan diri saya dalam kehidupan sebagai seorang dealer emas Public Gold dan juga sebagai seorang insan yang cuba membaiki diri. Whatsapp saya 012-9108905 kalau ingin membeli emas Public Gold.
Budaya Public Gold ialah belajar dan terus belajar. Anda boleh follow FB Page Public Gold Internasional untuk mendapat maklumat terkini.